Strawberrys cherrys and and Angel kissing spring

Nancy, oh Nancy.
En sån bra början på dagen.

Och att gå ner till konditoriet och höra fågelkvitter och måsarna.
Köpa bröd. Sen dricka kaffe.
Och lyssna på Nancy.

Snart har jag ett jobbigt möte.
Man kan mäta min rastlöshet i hårstorlek.

Jag har köpt en Zappa tröja. Jag ska sy om den till ett linne.
Fast jag kan inte sy. Hur ska det gå,
Du kan om du vill och du vill så du kan
Som Dan brukar sjunga ibland.

Jag vill träffa Dan. Och Agge. Och Anton.
I helgen kanske.
Ja.

Hoppas jag har rätt tid.
Annars så kommer jag aldrig i tid.
Tid är inte min grej.

Äh! Nu ska jag ha mer kaffe, sen ska jag åka.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: nadja

VART KÖPTE DU ZAPPATRÖJAN?

2008-04-03 @ 14:08:34
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: Agnes

JAG VILL TRÄFFA DIG TONE ÅH DET VAR SÅ LÄNGE SEN fan alltså. fan. ska vi fika eller nåt? jag är ledig fredag och lördag sen är jag aldrig mer ledig igen känns det som.
blä. jag är en dålig kompis som varit för upptagen med mina egna bekymmer. jag skäms. puss på dig tonfisken

2008-04-03 @ 23:22:36
URL: http://ledemasquage.blogspot.com
Postat av: Toone

Nadja: På punktshop, det var pinsamt att gå in.
Lite för mycket "Hej, när jag var 15 så trodde jag att jag var coolast o världen och köpte nitar här"
Men det är snygg som fan.

Agge: Du är inte dålig vän!
Jag repar idag till klockan sex skulle jag tro.
Jag ringer dej efter så ses vi ja?

2008-04-04 @ 13:31:22
URL: http://marmotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0