Today the sunshine do begin

Idag har varit en bra dag om man bortser från att jag blev överkänslig emot solljus av mitt penicillin vilket inte jag förstod att man kunde bli innan jag läste bieffekterlistan.
Nu har jag återigen jävligt ont. Fast nu på händerna och i ansiktet. Fy fan vilken smärta.

Annars har det varit bra. Jag och Silje åt glass i bågen och låg o solade o rökte o allt det där
som hör sommaren till.

Sen gick vi förbi H&M och såg reaskyltar och så köpte jag två klänningar och ett linne för 60 spänn.
Jag älskar att fynda. Jag har ärvt rea-genen av den glada lilla studbollen.

Nu ska jag skriva en projektrapport på två sidor. Det ser jag inte fram emot.
Jag har ont.

Däremot ser jag fram emot fredag, lördag och den 7 maj.
Som fisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0