trettton tabletter och tre glas vatten

Hej hej, jag håller på att bli tokig.
Jag blev glad för smsen. Jag vill svara men jag har inga pengar på mobilen.
Jag svarar här istället. Tack underbara människor! Jag ska bli frisk så fort jag kan.

Annars är det halvtrist.
Jag tar smärtstillande och blir dimmig i huvudet.
Sådär så jag inte byter kanal när det blir reklam.

Jag sover mycket, det är skönt.
Inatt drömde jag att jag var i ängsvik och väntade på bussen.
Jag var kär i någon.

Jag kommer att missa antons skiva idag, det gör mej ledsen.
Dan får fixa sin peaceandlove-fylla utan mej. Det gör mej också ledsen.


Igår tittade jag på sex and the city, top model och men in trees.

Och åt choklad.

Jag är verkligen tjej.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: nadja

"jag är verkligen tjej", haha! :D

2008-04-17 @ 18:00:50
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0