xylofonmaskin

Jag blev nästan erbjuden ett jobb på pizzerian i Midsommarkransen.
Fast jag tror att det mest var ett försök till att ligga.
Jag sa nej.

Fast min pizza var god och sällskapet var fint.(Jessie)
Fast sällskapets pizza smakade diskmedel. Sällskapet fick en ny pizza.

Sen hittade vi en gunga och tankarna kretsade kring sex. Likaså samtalet.
Sen krog fast coca cola men det var lika bra det.

En mycket trevlig kväll allt som allt.
Jag vet fortfarande inte vad som ska hända med Calle.

Nu vill jag ha en rosa peruk och ett glas färgrann alkohol och musik i öronen och huvudet

och sällskap och dans och hångel.


Jag fick ett meddelande på myspace av Silje:

JAG VIGLLER LEVERPASDUTGEJ!!!!!!!!!!!!!HAHAHAAAAAAAAGHH
 SNATRTÄ R DETÅ SIN TUR
HEOREN FÖRSTÖRB BAJS

VARANKINANNNNN

Jag tror det skulle stå:
Jag vill ha Leverpastej! Hahahaha.
Snart är det din tur
heroin förstör bajs

Vakna!

Men vad vet jag. Jag tror Silje inte var helt nykter.
Jag tror Silje inte vill ha leverpastej. Silje är ju vegeterian.

image80
Såhär kan det se ut när man lagar sushi hos Agnes.
image81
Såhär ser Agnes kakor ut.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0