Puddings

Uck! Den skalliga frågade nyss på facebook om jag vill ha sex med honom!
Jag har inte träffat karln!
Vad är det med människor?
Är det något med mej som får folk att tro att jag bara lägger mej med varenda jävel jag ser?
Eller är han helt enkelt dum i huvudet?
Jag känner mej äcklig av en sån fråga, jag ska inte behöva känna mej äcklig.
Jag vill kunna ha på mej vad jag vill och göra vafan jag vill utan att behöva känna mej på det sättet dom ser mej.



Nu har jag varit och ätit födelsedagslunch med hela släkten och är för mätt för att bry mej.
Go matkoma!
Iaf, det jag skulle skriva om är att jag antagligen kommer hem om två veckor och är hemma en vecka.
Det beror lite på om den heliga fadern och den glada lilla studsbollen vill sponsra min resa.
Men jag hoppas på det bästa.
Det ska bli skönt och komma hem och träffa alla igen, jag saknar, saknar, saknar mer än jag trodde.
Det är inte så att jag sitter och gråter hela dagarna men jag får som små strömmar i kroppen av längtan ibland,
det blir nästan fysiskt.

Jag smsade söta killen igen, men jag tror att han var för fucked up för att komma ihåg mej eller så var jag något sorts
kvart i tre-ragg, jag får se om han svarar. Om han inte svarar är det antagligen det sista alternativet.
Jag kommer inte ihåg så mycket av honom, men om han vill träffas så ska det bli spännande och se om det jag kommer ihåg var korrekt.

Jag har tappat bort brevet som silje skulle få, det är synd, det var en dikt och en Pin i som hon skulle blivigt jätte glad för.
Jag är så dum som inte kopierar mina dikter för jag kommer sällan ihåg dom.

Matkoma.

Kommentarer
Postat av: silje

nej!!!! hur fan tappar man bort ett brev din tok??

2008-08-03 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0