En veckas semester i el stockholmo är nog exakt vad jag behöver och jag längtar....

Jag ringde mamma idag och berättade att jag kommer få en vecka ledigt och
hon gick med på o sponsra min sverige-semester! Så om två veckor, tror jag, så runt den 18 kommer jag hem.
Jag förväntar mej vänner, parker och folköl, precis som gamla tider.

Snart ska jag göra lunch åt tjejerna. Paige är fruktansvärd idag och jag orkar inte med henne.
Den skalliga har bett om ursäkt, jag vet inte. Jag tror jag bangar.
Den söta har inte svarat så han bangar antagligen på mej, men det är okej, jag ska sluta med män.

Nu cigarett och juice.
Mitt nya nummer är förresten 07969406682 om jag inte har skrivigt det förut.
Eller det är ju fortfaransde mitt nummer fast jag har skrivigt det förut.

På tisdag ska jag träffa Frida igen och gå ut nånstans.
Ska bli fint som fisten.

NU cigarett och juice.


Puss



Nu har jag slutat jobba och snackat med cathy om min ledighet.
Jag är kluven. Jag får tydligen åka redan den 8de, det är på fredag och sen får jag vara borta ända tills den 20de om jag vill. Det känns läskigt att åka hem, känns som om jag kommer tappa allt jag håller på att bygga upp här nu på ett sätt.
Jag vet inte om jag kommer ha några pengar när jag väl är hemma och så kommer jag missa leas födelsedagsfest på fox. Och sen vet jag inte vilka som kommer vara hemma heller. Silje är på medeltidsveckan och jag vet inte när hon kommer hem och Dan är i Ungern för tillfället och jag vet inte när han kommer hem heller.

Jag funtar på att boka ett flyg så jag åker den 10de och kommer hem(tillbaka till england alltså, nu är det osäkert vad som egentligen är hemma) den 20de. Jag håller på att kolla flyg nu.
Jag kan inte bestämma mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0