Jag saknar osthyvlar

Fortfarande ingen skymt av passet och jag har letat igenom hela huset flera gånger om.
Dan kommer hinna hem, Silje vet jag inte. Jag hoppas. jag hittade hennes brev under sängen när jag letade. Det ska jag skicka så fort som möjligt.

Folk ska bo hos mej när den glada lilla studsbollen och den heliga fadern åker till krakov med jobbet
hade jag planerat.

Jag kan laga mat nu. Typ. Idag gjorde jag faktsikt riktig mat.

jag värmde iofs pajen men sen stekte jag grönsaker som faktiskt smakade bra.
Seger.

Jag har en vagel.
Ikväll ska jag vara "barnvakt" Alltså kommer john och cathy inte vara hemma på kvällen när
tjejerna 'ändå har gått o lagt sej,
Jag ska se på filmer och äta chips. Gött.

Jag har inte min "bump" i huvudet idag.
jag är platt, det är obehagligt.

Jag har passångest och skulle vilja vrida ur min hjärna så jag vet var jag har lagt det.
Jag hoppas det ligger hos golfaren. jag tror jag hade det i fredags

John lagar middag nu. Det är läskigt, han lagar mat mer sällsynt än jag.
(innan jag kom hit alltså)

Jag vill också vara i ungern.
Med pass och inga bekymmer.
Åh helvete alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0