mate

Igår var jag och jessica medelålders.
Det var fint, god mat och mysigt värre,sen ner till kvarteskrogen för ett glas vin.
Fast sen var vi tvungna att motbevisa vår medelåldershet så vi gick först till
spoon och sen blev det kvarnen och "hej tjejer, ni ser ut att behöva en öl eller sju" och sen var jessica as kalas
och pratade om alla konstiga människor som kommer uppför trappor.
Kul kväll allt som allt.

Men idag är det fredag for fuck sake och då jävlar i min lilla låda!
Tanto?
Ja?
Bra, då säger vi så.

Annars känner jag mej jävligt dum
så det liksom kryper av obehag.

Idag blir en jobbig dag också. Juste, fan.
Jessica är lite av en soulmate med armarna viftandes i luften som australienaren sa.
Sluta tänka vore en skön grej ibland.

I förrgår träffade jag ju marcus förresten, trevligt värre.
Jag älskar att spela tvspel.
Då var det sagt, tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0