Någon med en idé om var jag kan ha lagt mitt pass kanske?

Okej, jag må sakna pass men jag gör mitt bästa att förtänga det tills i morgon.
Jag har ätit fikon-kakor som är helt otroliga. Chips och två små mars.
Jag har sett Good Will Hunting, en helt otrolig film, Jag fattar inte att jag har missat den.
Jag menar, Robin Williams,Stellan skarsgård och Matt Damon kan inte bli annat än rätt. Satan vad bra den var,
topp tio lätt. Det finns en scen som är så äkta att man nästan kan höra hjärtat krossas på en av karaktärerna.
Åh, jag blir helt upplyft av såna här bra filmer. SE!
Sen fick jag ett sms av den söta killen som bad om ursäkt att han inte svarade förän nu för hans mobil hade varit helt
paj och så skrev han att han skulle till landet till den 21 men jag gärna fick höra av mej om jag ville ses då.
Det hamnar i bra högen.

I tristhögen ligger ett pass(eller ligger inte ett pass och det är väl det som är problemet) och min fruktansvärda
"okej, du har inte mens men du får fortfarande förjävligt jävla asont och PMS när du egentligen ska ha det"
och att jag inte har någon credit på mobilen. Och min vagel som nu är dubbelt så stor. Jag ser smått misshandlad ut.

Ska sova snart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0