Quasimodo

Hej det är jag som är grottmonstret.
Som Jessie uttryckte det;
" Jag trodde att du var full i halva ansiktet"
Jag ser misshandlad eller missbildad ut, vet inte riktigt vad som är värst.
Jävla vagel.

Igår var det regn i massor och blöt blev jag. Fast innan var jag torr och sjöng kareoke med ylva.
FLY ME TO THE MOON
Och drack öl förstås.

Idag har jag köpt hela strumpbyxor och en japp.
Good times eller vadå.

Jag ser halvt, eller jag ser med halva ögat liksom så det innebär väl att jag ser 3/4

Flyga drake är en helt fantastiskt bok.
Patti Smith är en fantastiskt kvinna.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh flyga drake, den är asa bra :D

2008-08-28 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0