Citronsaft utan socker

Vafan! Nu svarar inte den skalliga, jag var ju tvungen att toppa up mobilen för att skriva meddelandet till honom.
Åh vad den här veckan bara blir bättre och bättre.

Jag är inte nöjd med situationen.
Vad ska jag göra?

Klockan är 20 i tio. Jag ger upp.
Jag messade den skalliga tjugo över åtta, inget svar.
Och ändå var det han som ville ses. Toppen, jag har blivigt stud up av en skallig man.
Det känns bra.
Sen messade jag Jack 20:30 och frågade om passet igen. Han svarade, ingen lycka där.
Jag smsade igen 20:50 och frågade lite vad han skulle göra ikväll och vad stället vi var på förrförra veckan hette.
Inget svar.
Klockan närmar sej kvart i elva.
Jag ger upp.
Så jävla nedslående allt.
Hur svårt är det att svara på ett jävla sms?
Hur svårt är det att säga att man inte kan/vill träffas om man har sagt det?
Hur svårt är det att hitta ett jävla pass?
Tack livet.
Ja, jag är sur och har PMS och är lack på att jag faktiskt har sminkat mej och satt på mej snygga kläder och istället
för att ha en förhoppningsvis trevlig kväll sitter jag här i min säng med min jävla dator.
Surt är rätt ord för det.
Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0