Ambassaden och farbror Einar

Har mailat modern nu och ska ringa ambassaden om en timme och 20 minuter och fråga om provisoriska pass,
svindyrt men kanske värt det. Jag är så trött på barn och jag har en sån fruktansvärd mensvärk så jag vill bara härifrån, och inte tänka på varken pass eller barn eller sverige eller att berätta för cathy.
Så därför ska jag träffa den skalliga ikväll.
Han har bett om ursäkt och skäms och jag är såpass desperat efter sällskap över nio och någon som inte är golfaren
att jag gick med på att träffa karln. Till mitt försvar så kommer jag ha en t-shirt med orden "DRA ÅT HELVETE!" så jag inte verkar intresserad. På svenska iofs men jag kan ju alltid översätta det vid diverse nödläge.



Nu har jag lagat mat(två gånger tillochmed för jag brände den första omgången)
och förklarat för hannah att sjöjungfrun faktiskt dör i boken och ringt ambassaden.
Ambassaden sa att jag kan komma dit på måndag för dom har inte öppet på helgen, men då kan jag iaf få ett provisoriskt pass samma dag så jag kan flyga direkt när jag har varit där. så jag har två val nu,
antingen fortsätter jag hoppas att passet dyker upp eller så bokar jag om min resa.
I vilket fall så blir det en dyr historia, ett provisoriskt pass kostar 96 pund och så måste jag ta mej til london, det är 13 pund. Resan kostade 400 kronor och jag köpte inte ombokningsgrejern eftersom jag aldrig trodde jag skulle behöva det så där förlorade jag 400. Sen måste jag köpa en ny resa och det lär ju gå på endel med.
Bög. men men, då kommer jag iaf till sverige på måndagen istället. lite mer omständigt bara.


Jag väntar till i morgon till att boka om, jag vill inte tänka på någonting ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0