Ostmacka och bryggkaffe

Igår hade jag fullt upp.
Jag bokade en ny biljett, åker i morgon, är på arlanda vid midnatt.
Sen var jag på en jobbintervjuv och jag ska ringa dom när jag kommer hem igen.(Det här med vad som är hemma är fortfarande knepigt men nu får england vara hem)
så ska jag på träning och se hur det funkar.
Sen träffade jag den skalliga, som var en ganska trevlig prick ändå.
Han gjorde middag och vi drack vodkadrinkar och så såg vi på en film vi inte såg på.
Jag vet aldrig hur mycket jag faktiskt ska skriva i den här bloggen, jeg vet inte vilka som läser den direkt.
Iaf så blev vi fulla and than some och var vakna till halvsex snåret och jag mådde som en prins.
Han är inte snygg och verkligen inte min typ för dem öre, men under dom omständigheterna så passade vi som handen i hansken.

Idag ska jag packa.
Jag längtar helt fruktansvärt.
Igår vid fem låg jag och var helt lyrisk och berättade om långholmen gryningsbad och mina vackra vänner och sverige sverige sverige sveriger sverige sverige sverige sverige.

Mamma ringde nån gång under kvällen också, jag var ganska full och pratade alldeles för mycket och fällde en tår,
av lycka och längtan.

När jag kom hem så fick jag en blick och ett flin av john och ett "Richie allright?"
med ett mycket antagande tonfall.

Nu ska jag göra frukost, eller så väntar jag tills ungarna har åkt.
På onsdag vill jag ha folk hemma hos mej kära läsare.
Vidarbefodra gärna.

I MORGON ÄR JAG HEMMA OCH SKA @TA OSTMACKA

Nu funkar pl;tsligt inte v[ra bokst'ver med prickar ;ver, det var m'rkligt.
Hejd[.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0