Somliga går i trasiga fötter

Män alltså.
Jag är nyvaken och bakfull, snackar med den skalliga på msn, väntar att få ett sms ifrån den söta killen ifrån igår och tycker att jack är bög.

Igår hände det mycket. Mycket.
Det var också mycket alkohol inblandat.

Tex så dansade vi på borden till skitmusik på Bistro live, jag och Frida.
Jag ramlade igen, denna gången på ett fullsmockat dansgolv och hällde oavsiktligt en öl i ansiktet på mej när vi var på Lloyds. Sen träffade jag Jack, insåg att han är full of himself och inte en man för fem öre.
Så jag lär inte träffa honom mer.

Jag träffade en söt kille,visserligen hög på syra, men vi snackade lite, hånglade lite.
Jag vet inte riktigt säker på vad vi pratade om, men jag tror mej ha ett minne av att jag sa upprepande gånger att jack var bög och män är luddiga och nånting om sex som inte alls var vulgärt, nejnej.
I vilket fall som helst så bytte vi nummer och jag smsade honom vid fyra på morgonen och frågade om han ville träffas idag och att jag har en jävla dejt jag vill slippa eftersom "I'ts probobly rubbish anyway"
Jag såg hans svar idag, ett sms där han frågar vem det är och ett där han frågar om vi ska ses två idag.
Jag sa ja, men han har inte svarat. Bög.
Jag tror jag råkade stjäla hans öl också.

Aja.
Sen ramlade jag igen på asfalten denna gången och skrapade upp hela smalbenet och skaffade mej lite läckra blåmärken. Fy satan vad det inte är skönt.

Sen gick vi hem till Jack, jag och hans polare som jag verkligen inte gillar, jävla cunt.
Han ler så jävla obehagligt.
Jag gick barfota.

Herregud, den skalliga räknade verkligen med att jag skulle sova i hans säng ikväll, och när jag sa att det inte fanns en chans i världen så bangade han på hela grejen!
Skönt iofs, han var så jävla irriterande.

Män. Jävla män.

Jag kände mej så jävla billig i morse, Jack åkte till banken eller whatever tidigt och lät mej sova, sen på morgonen så kändes det som om han bara körde ut mej, nyvaken och bakis och så står hans jävla cuntpolare i köket med sitt äckliga flin som liksom säger " Jag vet vad ni har gjort, du är visst sån du, easy"

Jag har ett svagt minne av att han ville ligga med mej igår i någon sorts trekantversion,
och jag tror inte att jack hade något emot det. Fy fan.

Nej alltså.
Nu ska jag hämta en cola.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0