Shylips på svenska

Nu har jag varit i Svea rike i typ en vecka och ödet vill så att jag stannat till den 2/9
GÖTT MOS eller vadå.

Jag har hunnit med mycket under min tid här.
Typ Fittfighters och grabbs
och Amanda o Embla och ett stycke teaterfolk
och häng på min uteplats
och för mycket öl och cigaretter
och Harrys och "hej, jag är en fitta"
och bakfyllesamtal om shylips och bågen/vattenpipe-häng
och mys-i-siljes-kickasslägenhet och en påminnelse om min avsaknad av "jag har koll-genen"
och kvarnen och skottar som inte har någonting under kilten tydligen och "hej tone, vill du höra ett skämt?" och efterfest och åka motorcyckel med den heliga fadern och middag med släkt och hasse och tage och harryfilm fast inte harry och
wollmars och "hej där är mitt ex,hahahaha" och babas såklart med den långa promenaden hem och håravklippning och
mer passångest men det ordnade sej och kattsömn och äggstek och höjdhopp och peoplebeer.

Typ.

Nu saknas det bara nattbad och kycklingklubba med keso.
Sen är jag nöjd som fisten.

shylips är btw kanske världerns bästa bandnamn.
Översätt till svenska

Nu är jag hemma hos fadern och har bokat flyg igen.
Det är min nya grej kan man säga.


Vad händer idag då?
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0