äpplejuice

Tro det eller ej, men jag såg (för tredje gången)
pungmannen. För er som undrar så ser det ut som om han har knölat ner en normalstor kudde i byxorna.
(han har jeans)

Han tar samma buss som mej varje onsdagkväll. Jag lovade silje att smygfota.

Igår var det roligt annars.
Vi träffades Jacks kompisar.(Som hävdade att Jack var övertygad om att jag hade flyttat tillbaka till Sverige för gott.
Hur dum kan man vara egentligen, OCH dom hävdade också att han verkligen hade gillat mej och att jag hade dissat honom. Jamenvisst liksom)
Kompisarna var iaf trevliga och jag och Nina hade jävligt kul.
Sen när vi väntade på bussen hem så träffade vi en man med en jättematlåda. Han var jätte trevlig, bjöd på crépe.
(stavning?)

Eftersom det var för kallt för att sova i natt så somnade jag om som vanligt efter jag hade droppat av paige, och lyckades vakna kvart i två. Bra jobbat.

Nu ska jag hämta upp mina två monster.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0