Cream pudding

Nu har jag badat för en gångs skull. Med skum!
Fast jag gillar bara o bada i typ fem minuter(ungefär så lång tid det tar att raka benen)
Sen ligger man ju bara där och blir skrynklig och uttråkad.
Fast nu känner jag mej ren ända in i själen(skjärten?)

Sen när jag hämtar tjejerna idag så ska jag föda dom.
Laga mat alltså. Hoppas dom gillar ris och stekta grönsaker med chutney, för det är ungefär det jag kan.
Det eller pasta med lök och tonfisk. Jag kanske ska göra en mix? Pasta med lök, stekta grönsaker och tonfisk?
Ja, så får det bli.
Spännande.

Jag är smått nervöch-s(uttalet är oerhört viktigt)
Men det är ju bara hattis liksom. Jag har träffat honom förr, det är inte som jag ska på fancy dejt precis.
Men jag tror jag är lite crushad på karln.Ja, så måste det vara.
Butterflys liksom(smörflugor)

Idag känner jag mej iaf mycket bättre. Mindre snor. Idag när jag vaknade kunde jag tillochmed andas med båda näsborrarna. Victory!

Men saker och ting måste ju alltid jämna ut sej i min kropp så nu har jag vatten i örat istället.

Men hattis är ju halvdöv på ena så vi kan sitta och jämföra dövhet, det låter ju som en finfin aktivitet.


Puss på er mina vänner!

Snart kommer jag till Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0