Grönsakskyssar

Herregud. Jag hade en  hel låda med trosor också. Packade nyss ner dom och passade på o räkna.
Jag har alltså 21 par stringtrosor och 23 par vanliga trorsor/hipsters/boxers/såna som faktiskt täcker själva arslet.
Jag ska vara i Sverige i ungefär 14 dagar, vafan ska jag med över 40 trosor med??

Ikväll ska jag ta en drink med Guy, det ska bli trevligt.
Sen ska jag se om jag pallrar mej till Ady efteråt.

Det blir knas att ta sej upp på morgonen men jag får diciplinera mej o gå upp när klockjäveln ringer första gången.

Jag är kall. Nu varm dusch, Hoppas att varmvattnet fungerar nu.
Annars vet jag inte vad jag ska göra....
Inte duscha alls antar jag.

Puss på er gurkor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0