I waited so long outside myself, you see I was pretending to be somone else. I was longing to see who I wanted to be.

Söndag. Jag har haft en tomhet i mej hela veckan. Hela helgen tyvärr också.
Blev apfull i fredags med nina och tyskorna men på det stora kändes det som en ganska ovärd utgång.
Mötte Ady på lördagen, han var sen som vanligt men sen kirra vi film och mat och drack en drink eller tre och det var prat o skratt (och ett visst mått av bakfylla) som fyllde ut tomheten till viss del. Vi såg på Wall-E som var jätte söt.
Ängnade söndagen åt ingenting alls, lite stardust och stanna i sängen typ för länge bara. Jag vill nog mest gå i ide på vintern egentligen. Nu lyssnar jag sönder mej på Yael, som hjälper till att fylla tomheten.
Jag har hemlängtan tror jag. Jag vill ha kärlek. Och cocopuffs. Fast mest kärlek.
Ibland får jag såna dåliga tankar. Fast dom är ju befogade.
Jag behöver nåt som håller ångesten borta.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

tack för snäll coment =)

2008-12-11 @ 20:12:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

tack för snäll coment =)

2008-12-11 @ 20:12:40
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0