Ignorera

Hatar blogg.se, det tar typ tre dagar för ett inlägg att bli publicerat.
Nu har jag iaf varit effektiv. Har packat allt jag ska lämpa av hos den nya familjen i morgon och bestämt vad jag ska ha med mej till Sverige. Problemet är bara att jag inte har en tillräkligt stor väska för sverigegrejerna. Och att jag har alldeles för mycket sverigegrejer. Speciellt nu med julklappar o grejer. Och all smutstvätt som jag inte har räknat in.
Så det kommer bli övervikt och övervikt kostar. Det gör mej ledsen.
Pengar/vikt/väskproblematik.

I morgon ska jag också träffa Silje om jag hinner. Det ska bli fint men jag kommer fortfarande vara luspank.
Oj vad fruktansvärt tråkigt inlägg. Men det är för mej mest. Så jag vet vad jag håller på med.
Så. Bra. Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0