Min måndag

Idag har jag varit en urusel au pair.
Är så jävla förkyld. Har inte gjort ett skit och lämnat allt till John. Hoppas han förstår.
Jag har mest sovigt....Och mailat. Och läst.
O Ady ringde! Det var nästan pinsamt, för det är så sjukt svårt att prata i telefon med någon på engelska och med min äckelfitthelvetes-förkylning går det ju inte precis bättre. Jag ska iaf hem till karln i morgon kväll. Han är söt, slutar jobba vid fyra sen är det två timmars resa för honom för att ta sej hem, och sen ska han upp klockan fyra eller fem på morgonen för att göra samma resa tillbaka.

Så jag hoppas jag mår bättre imårrn.
Jag har ätit massa frukt och druckit ingefärste med honung.
Mat är ju en bra grej också. Ska undersöka det närmare.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0