napalm

Ett litet monster. Ett monster,det är vad jag har att göra med.
Jag kan bli så arg på henne, hon är rent av elak.
Och manipulativ. Jag trodde ungar var naiva och inte hade något ont i sej alls.
Men där trodde jag fel.

Jag får påminna mej så många gånger om dagen;
Hon är bara sex, hon är bara sex, hon är bara sex....!

Men när john hotar med att smälla till henne har det gått för långt.

Jag har aldrig sett varken honom eller cathy faktiskt göra det, men bara grejen att dom hotar med det?
HON ÄR BARA ETT BARN förihelvete.
Dom har ju andra lagar om aga här och det är mer socialt accepterat men jag får äckelkänslor av det hela,
men samtidigt så vågar jag inte säga något, jag vill inte lägga mej i hur dom uppfostrar sina barn,
Eller vill vill jag ju. Men vågar inte. Snacka om civilkurash. Bra Tone.

Jag kanske ska laga något att äta. Kanske.
Jag är lite nervöch-s
puss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Verkligen svårt. Jag satt själv barnvakt igår till en ett åring och en tre åring. Så blev dom trötta och började tjafsa och skrika och så ska jag vara den där kloka vuxna som vet hur man löser problemet. SVÅRT!

2008-12-03 @ 09:35:17
Postat av: amanda

men shit vilka läskiga päron och vilken störig unge...förstår att du blir nervöch-s!

2008-12-15 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0