Salsa

Frustrationen att skriva ett aslångt och asbra mail till sin moderkaka som sen totalförsvinner när man trycker sänd är som att gifta sej med sin livs kärlek
som sedan avlider efter vigseln. Typ.

Blogg.se har inte varit god mot mej och stängt mej ute på senaste tiden
Är det något jag har gjort kan jag inte låta bli att undra.
Kanske ska se detta som ett tecken av någon sort.

Jag har skrivigt en önskelista(Jag vet att jag är för stor för önskelistor. Jag är för stor för det mesta jag gillar. ).
1. Afro
2. Drömtydningsbok

Det var allt jag kom på.
Jag skrev det i mailet som försvann till kakan på ett mycket "hey, förresten, jag kom på en grej-sätt"

I helgen har jag planer. Dom sista helgplanerna jag har i Milton Keynes.
Fredag: Hem till Ady och laga spagetti Bolognese(Något vi båda faktiskt bemästrar)
Lördag: Gå upp astidigt för playdate med Soufia i London
Söndag: Tillbakas till Ady.

Jag hatar vintern. Jag försöker sova bort så mycket som möjligt.
Alltså drömmer jag mycket.
Därav  behovet av en drömtydningsbok.

Disneyfilm har en ganska potent medicin mot vintersjukdomen.
Igår så blev det Alladin.(Ibland är det bra att bo tillsammans med en sexåring)

Om 8 dagar så jag jag i Stockholm. Det ska bli så fint.

Jag är hungrig.

Puss

ps. Jag insåg precis att jag har börjat läsa Blondinbellas blogg. Varje dag. Läskigt.
Jag tror att det är som min fascination för sjukligt feta människor. Skräckblandad förtjusning på något morbit sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0