Nedräkningem

Glad glad glad!
1. Idag var jag och lämnade mitt bagage hos nya familjen.
Fint rum,hemtrevligt hur, mysig stad, nära london, så jävla astrevlig morsa. Ena ungen(pojken anders, sju år) var hemma pga snor och sånt härligt. Han satt vid datorn och skrev en lista över vilka som var i hans familj medan jag och Georgie(mamman) satt o drack te o åt pepparkakor(!) Då och då frågade han vilka mer det var i släkten och hur dom stavades och så. Georgie bad honom läsa upp vilka han hade hittils och han började rabbla namn, grandad, aunty, uncle, mummmy, daddy, osv och sen lästes plötsligt mitt namn upp, bara sådär, Tone! Jag blev så rörd att jag nästan började grina. Han, lille pojken, fick mej att känna mej så välkommen, mer välkommen än jag någonsin gjort i min nuvarande familj någonsin. Så otrolig söt unge, vi satt o pratade star wars, hans favorit var darth vadar.
2. Jag mötte upp siljeälsklingen och tog en öl. I en timme bara men det kändes jätte bra.
(Och vi kunde faktiskt göra upp planer för helgen, bara en sån sak!)
3. TRE DAGAR KVAR! På fredag så kör John mej till busstationen och sen dröjer det bara timmar tills jag anländer på skavsta och ser min långa,småskalliga lilla pappa med ett dumflin och en sverigeflagga stå och vänta i ankomsthallen.

Männiksor jag ska träffa innan jag åker annars är
Ady(ska sova där i morgon var det tänkt)
Guy(ska ta en öl innan fredag)
Nina(mötas på Lloyds nån dag)
Frida(Fika)

Frågan är hur jag ska ha tid. Men det ordnar sej nog.
Pengar är det värre med.
För tillfället ger jag endast cirka ett pund och det kommer man inte långt på.
Jag ska fråga cathy om förskott på lönen i morgon. Hoppas det går bra.

Men alltså, Tre dagar!
På fredagkväll kommer jag hem. Är nog hemma med mor och far på kvällen då.
På lördag är det mosse o humlans(Min mormor och hennes loverboy) förlovningsfest och sen ska jag träffa mina fittkämpar på kvällen hos Jessie. Så jävla gött!

Puss
Puss
Puss
Puss
Puss

Kommentarer
Postat av: DAN!

Hej tonis! Bra att du kommer hem. Bra bra bra!

Jag går på pills.

Pencillin pills.

jag kan inte kröka på lördag :S

men men.

häst!

2008-12-17 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0