Jag är inte en cool människa.

Insåg att det bara blir förvirrande att inte skriva ut namn.
Jag försökte vara lite blogg-cool men det gick liksom inte. Jag är inte en cool människa.
Däremot är jag en smått paranoid människa som nojade ur när hattis började skriva på svenska på msn genom livsfarliga google translate eller nåt liknande. Då tänkte jag "shit, jag har ju min bloggadress på msn, tänk om han översätter skiten?"  Så jag tog bort bloggadressen och började skriva första bokstäven i hans namn istället. Sen insåg jag att jag kanske ska sluta leka Michel Jackson och jag antagligen inte är intressant.

Och jag bloggar ju för att jag hoppas att mina vänner läser skiten och dom vet hur jag är med smeknamn, det första sitter ju liksom.

Iaf. Jag vill sova för i morgon ska jag jobba. Tyvärr sov jag till klockan två idag så det känns som sömn inte kommer inträffa innom en snar framtid. Fan.

Jag är sjuk och äcklig.
Och idag skickade hattis bildena från en vodkarelaterad utgång. Dom är fruktansvärda.
Det var liiite för lite blid i alkoholsystemet helt enkelt.
Och jag inser(Det är mycket jag inser idag) hur mycket jag faktiskt har gått upp i vikt sen jag kom hit. Jag ser helt seriöst grevid ut. Gravid eller fet.
En gång i tiden hade jag ju faktiskt en ganska snygg kropp. Typ sommaren 06.
Men jag ska ta tag i det. Efter nyår defenitivt.
Jag spyr på min brist på självdiciplin.(Fast om jag spyr på själva bristen så spyr jag ju egentligen på ingeting så det var ju dumt sagt. Jag ändrar till "Jag spyr på mej själv för min brist på självdiciplin. Bättre? ja, mycket)

Ska jag bjuda på en bild eller två?
Ja. (Det är inte vatten i vattenflaskan om vi säger så)

Hatis och jag på Oceana. Jag har märkt honom.


Efterfest hos Hattis. Han har många hattar.(därav namnet) Soufia har ett litet huvud.

Hon var också nykter och sofistikerad.


Nej nu räcker det.
Nu ska jag försöka få min skönhetssömn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0