Sprudluder

Jag var så excited i förra inägget så det blev en massa stavfel. Det gör inget, bättre blåst och glad än smart och cynisk!
Idag är jag minst lika glad om inte värre(bättre?)
Jag mötte Ady i centrum igår(Han fick ledigt tidigare) o vi satt på Starbucks med varsin enorm varm choklad.
Jag hittade min julklapp till Märta, hon får en fancy princesskrona och rosa fluffvingar. Jag funtar på o ge henne paigeys grejer ochså(rosa hårfärg, rosa glitterfärg,en slinga rosa extensions) för jag kom på den perfekta julklappen till Paigey i morse. Vi satt o pratade om Pippi Långstrump vid frukosten och hon sa att hon hade sett filmen(en engelsk) men hon har inte läst nån bok. Jag älskade pippi när jag var liten, hon var min största idol, klart jag ska ge Paigey en pippibok!
Det passar asbra, och hon älskar att läsa. Jag ska möta Ady igen i centrum idag och se om jag kan hitta någon.
Nu blev det ett sidospår där, sånt hnder.
Igår iaf. Var asfint. Vi gick till Revolution och drack coctails och shottar i mystiska smaker. (Dom är kända för sina många mystiska smaker) Tyvärr gjordes detta på tom mage och vipps var jag full som en kastrull. Sen har jag ett minne av Lloyds(Tror jag. Är verkligen osäker på den saken)
Men kul hade vi. Kom hem och jag totaldäckade på en halv sekund. Sexigt värre.
Men jag är så glad! Jag sprudlar!(Haha, sprudlar. det låter nästan snuskigt. Sprudlar är ett ord man inte använder allt för ofta, men visst sprudlar jag)
I morse hamnade jag i Snooze-träsket och var tvungen att ta taxi för att hinna hem. Men glad var jag, kom hit cirka en kvart innan jag började och hade god tid på mej att dricka kaffe o chilla. Paigey var söt och snäll och vi har skojat och inget bråk eller gnäll bara sprudel hela morgnen. Allt är packat o klar, jag kan lämna datorn hos ady för att undvika övervikt, och i morgon åker jag! Spudel sprudel sprudel!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0