cirkus

Lycka! Jag har fått ett extra täcke, ett sånt där skit tungt och tjockt täcke. Så nu har jag
1 Vanligt täcke
1 Tjock filt
1 Fetingtäcke

Om jag sen har mina sovkläder:
1 Mjukisbyxa(trekvart varianten)
1 Linne
1 Par knästrumor

Så bör jag inte frysa inatt.
Jag hoppas på det bästa.

Igår pratade jag med kakan i telefon, jag har enligt henne blivigt besatt av julen och jag är benägen att hålla med.
Jag är jul-tokig. Jag obsessar om Julkappar och julstämmning, jag går hemma och gnolar på julsånger och har en märklig glögg och lussekatts längtan i kroppen jämt och ständigt. Och så är jag sugen på pepparkaksdeg.

I onsdags när jag var ledig köpte jag iaf nästan alla julklappar.
Såhär blev resultatet:(Otroligt intressant, jag vet, men jag skyller på mitt jul-virus. Jag är sjuk, SJUK)

Kakan: En enorm kalender med Art Nouveau, otroligt vackra bilder. Det blir hon nog glad för min lilla kaka.
Fadern: En fin och mjuk halsduk. Den känns liksom lyxig.
Mormorn: Ett spa-kit med duschkrämer och sånt. Fint inslagen. Det är viktigt.
Mormors loverboy Hans: Belgisk choklad i fin låda.
Morbrorn: Det vanliga kittet med showergel och bodyspray. Denna gången från Fcuk.
Farmorn: Liknande spagrejer som Mormorn, fast annan doft.
Paige: Rosa engångshårfärg, glitterspray och neonrosa löshår. Ett best friends brythjärta att dela med Kasia
Kasia: Ett best friends brythjärta att dela med Paige

Nu saknas det bara något till min kusin Märta, henne vill jag ge något speciellt.
Hon är sex precis som Paige och är också inne på hela den här rosa-glitter grejen.
Sen ska fadern nog få nån fin(halvfin) whiskey också och så kanske jag köper nåt mer till Kakan också.
Får se hur min ekonomiska situation håller i sej.

Annars är jag urusel på julklappar och ser jämt saker jag vill ha istället.
Tex en skitsmal digitalkamera översollad med rosa fejkdiamanter och en hjärtformad stekpanna.
Duvet, sånt där man inte kan leva utan.
CRAVINGS!

Kameran kostar bara typ £15 men jag vete fan hur bra den är. Men oj vad snygg den är!

Jajuste, jag skulle ju berätta hur det var i tisdags också. Jag var ju hos Ady.
Vi möttes i centrum o skulle köpa mat men allt var stängt förutom M&S (jättedyrt!) så vi (han) köpte massa direkt in i ugnen-mat och så köpte han film o så det blev en såndär mat-film-chill kväll, väldigt mysigt o så. Sen var han tvungen att åka typ fyra på morgonen och jag låg kvar o sov till typ elva. Sen hade jag lovat att diska o grejer på morgonen för att han inte skulle ställa sej o göra det på kvällen men det glömde jag ju såklart bort. Lite pinsamt. Men men.

Jag hoppas att han tar sej till Oceana i morgon iaf.
Jag o Nina ska föra hos tyskorna o sen kanske den svenska tjejen jag har snackat med på msn hakar också.
Och kanske jacks polare, en av dom gillade nina så det tror jag. O så ska jag kolla med Frida.
Det ska bli fint.

Hej typ aslångt inlägg, men vafan.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0