Fyra dagar kvar....

Nu är det fyra dagar kvar tills jag åker.
Det ska bli helt underbart.

Jag har inte bloggat på ett tag.
Jag har inte känt mej så underhållande med mitt märkliga humör framkallat av
att flytta, åka hem, börja om.  Ena stunden är jag uppe i ett lyckorus och i andra slås jag ner av melankoli.

Igår sov jag hos Ady och gick upp kvart i fem för att han skulle tillbaka till sin bas och
jag skulle jobba.Senare då. Taxi hem med en pakistan med ett glatt morgonhumör, sova en och en halv timme och sen jobb. Sen sömn. Fint.

Annars har jag haft min första nyktra helg(Utan sjukdom) på jag vet inte hur länge.
I fredag var jag hos Ady. Åkte buss dit för första gången och gick asvilse och det var fullmåne och jag blev rädd för
varulvsattacker. Men jag klarade mej.

Sen på lördagen så blev det London med soufia och hennes tyvärr lite för fransktalande vänner.
Camden,Pizza och Vaxkabinetten. Soufia hade fått vip-biljetter av hennes hostdad så det var smidigt som fan.
Och så blev vi halvt ihälskrämda i london dungen(?) där människorna faktiskt är skitläskiga. Satan alltså. Bilder kommer när lat-soufia har laddat upp dom.

I veckan måste jag pallra mej till orpington för att lämna allt jag inte ska ha med mej till sverige.
Det är inte askul,jag har typ 20 pund kvar och dom kommer inte finnas kvar etfter den resan. Jag är inte ens säker på att jag har råd att åka dit överhuvud taget. Det blir till att fråga fadern eller modern efter pengar. Åh vad jobbigt. Eller så ber jag om förskott på Lönen. Ja. Det är nog lättast.

Jag har ont i huvudet. Jävla bihålor.
Matt nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0