Ännu en försovningsbloggning

Jag ska sluta försova mej nu. På riktigt.
Jag måste också sluta sätta mej frmför datorn när jag verkligen behver duscha istället.
Jag ska också sluta med att snooza på morgonen. Definitivt.

I dag ska Dan ringa mej, det ser jag fram emot. Jag har inga pengar på mobilen så
jag känner mej stympad från världen.

Nu måste jag verkligen gå. Eller nej, jag tar nästa tvärbana. Då blir jag bara fem minuter sen till Teatern.
Det är okej. Allt får skita sej utom teatern. Bra. Då säger vi så.

Jag kan inte börja på trummor, man måste ha ett eget trumset. Det har jag verkligen inte.
Det är synd, jag som verkligen ville,

Nu ska jag duscha. Hejdå.




Nu ska jag gå om 1 minut men jag kom på att idag är det den 12e och min kusin Märta fyller 8 år:)
Hon är världens coolaste unge, Jag höll i henne när hon var nyfödd och hjälpte henne att skriva kärleksbrev till darin när hon var fem.

Nu ska jag logga ut, släcka,låsa och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0