En känsla av Per Moberg

Igår innan vi gick ut så gick Agnes omkring och hade en känsla. En känsla av en man, som inte var Micke Persbrant, men nära. Jag frågade då om det var Per Moberg hon hade en känsla av och det var det bannemej!
Jag brukar också gå omkring med en känska av Per Moberg. Det var skrämmande.

Igår var jag och brudarna på Anchor. Vi skulle ha gått till Ace, men vi pallade inte kön. Så efter Arken drog jag, Agge och Silje  till Rådmansgatan och tiggde pengar till Chips och drack rosé i en tunnelbaneuppgång. Det var roligt, Silje var vild och vi fick två påsar med choklad av en spärrvakt. Sen blev det som sagt Anchor tills vi tog nattbussen hem vid fyratiden. Sen blev det sömn för Agges och Siljes del och ligga-vid-toaletten-och-hata-livet-och-inte-alls-sovande för mej. Idag var det länge sen jag mådde så dåligt men nu börjar jag repa mej, är hemma hos Agnes och vi ska se This is England.

I morgon ska jag och Dan träffa Anton och hälsa på i deras lägenhet i fucking jävla bågen.
Men det ser jag fram emot.

hejdå.


Hej igen.
Jag ska börja lägga ner lite mer tid på mina bloggformuleringar.
Jag har blivigt en latskrivare.
Från och med nu ska det bli kvalitet för bövelen!
Nu blir det film.

Kommentarer
Postat av: siljeeeeeeeeeeeeee

SILJA??!?!?!?!?!?!??!?!?!! ATT DU VÅGAR!! DU VET ATT DET BLIR SMISK!! JAG HETER SILJEEEEEEEEEEEEE MED EEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

2008-02-28 @ 23:17:55
Postat av: Tone

Förlåt silje min skjärt,jag skrev bara fel!
Nu är det bra igen.

2008-02-29 @ 12:17:29
URL: http://marmotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0