En papperstuss i näsan

Jag är hemma och är jätte förkyld. Det tycker jag inte om. Jag har en pepperstuss i näsan.
I helgen så var jag full på kvällarna och jobbade på mornarna.
Det är trevligt att tjäna pengar när man
är bakfull.
Igår såg jag Britney Spears nya video på ZTV. Videon var sexistisk och jag blev lite ledsen men låten var faktiskt riktigt bra. Det är konstigt.
Jag har blåmärken ver hela kroppen. Jag moshpitades i lördags på vänner&bekanta. Det var en väldigt rolig kväll.
Jag har en papperstuss i näsan.


I fredags så tog en kille mej på bröstet. Jag var väldigt väldigt onykter man jag lyckades lappade till honom.
Jag har alltid velat göra det. Sen sa han "Förlåt, det var inte meningen"
Det var riktigt dumt sagt. Fast jag var full och förlåtande.

Jag tycker om mina vänner väldigt väldigt mycket har jag insett den här helgen.
Jag går omkring i strumpbyxor och halsduk....och en papperstuss i näsan. Jag är sexigast.

Jag 'är sjuk. Godnatt


Kommentarer
Postat av: nadja

jag har också alltid velat, och vill fortfarande, lappa till en kille av nån sån anledning. haha. :D

2008-02-04 @ 21:36:54
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0