From Scotland and back

Deh är blir ett kort och tråkigt inlägg.
Jag är trött och jag är sjuk.
Jag är hemma från skottland. Skottland var väldigt mysigt fast igår natt så var jag
sjukast i världen och spydde hela natten.

Jag har sett män klädda i kilt. På riktigt, inte på det där "Nu ska vi imponera på turisterna-sättet"
Utan på stan liksom. Jag blev glad.

Innan jag åkte fick jag sparken. Då blev jag vädligt ledsen men söp bort mina sorger. Sen nästa dag hade jag ångest över allt. Sen åkte jag till Skottland.

Jag har köpt världens största chokladkaka och fina trosor.

Nu ska jag sova i min säng och jag hoppas att jag inte spyr. Det tycker jag inte om.
Skriver mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0