Jag är nöjd.

Nu är jag ganska pepp på livet, pepp pepp på livet.
(Istället för klassikern Trött på livet, trött trött på livet. Alla som kan får sjunga med)

Allt har ordnat sej, jag jobbade idag och det gick nästan som på räls.
Jag har lite pengar kvar på studiebidraget(som kom igår)
Jag har lyckats köpa två par Bhåar för sammanlagt 50 kronor och två par linnen för samma pris. Det har jag aldrig lyckats med förut.
Jag ska till Harrys ikväll(varför det alltid blir Harrys har jag ännu inte lyckats klura ut)
Vi ska föra hos Ylva. Ylva är rolig.
Jag har gjort ett prov idag som jag med all sannolighet inte får godkänt på men jag var ändå där. I get credit for trying.
Det går framåt med föreställningen, alla jobbar hårt och det kommer nog bli skitbra.
Anton Holmberg, the man, the myth, the legend ska följa med ut ikväll.

Vad finns mer att tillägga liksom. Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fan vilken bra version av Trött på livet!! Den ska jag sjunga varje dag :D

2008-02-01 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0