Nu får det vara nog.

Nu är det inte roligt längre. Jag är ännu mer förkyld. Igår söndags så sov jag hos Hugo men kom hem vid niotiden
på måndag morgon för att han skulle åka till skolan. Sen låg jag hela dagen i soffan.

Saker jag gjorde för att fördriva tiden när jag låg i soffan-listan:
Jag sov några timmar
Jag läste om sista Harry Potterboken.
Jag tittade på alla talkshows.
Jag åt mandariner.
Jag drack te med sjukt mycket honung
Jag åt honungen som den var
Jag åt macka
Jag åt bacon
Jag bytte ut min papperstuss med jämna mellanrum
Jag snöt mej
Jag nös
Jag hostade
Jag grät när folk grät på Oprah
Jag tyckte synd om mej själv

Jag tycker verkligen inte om februari. Man blir så sjuk i februari.
Idag ville Silje äta semlor med mej. Jag vill äta semlor med Silje också.
Jag ska lura hit henne och smitta henne så vi kan ligga i soffan tillsammans och äta, sova och snora.
Ja. Bra idé Tone.
Jag ska jobba på mammas jobb i morgon, på fritiset där. Jag kommer smitta alla barnen så deras föräldrar
lär döda mej. Jag tycker verkligen inte om februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0