Pärlor av papper

Nu borde jag egentligen vara på teaterna men när jag skulle gå upp i morse så svimmade jag nästan. Då gick jag och la mej och sov en timme till. Sen gick jag upp och stekte ett ägg och åt en yogurt. Det var inte angenämt.
Jag har fortfarande svårt att äta. Därför blir jag sjukt svag och orkar typ inte gå fem meter innan det svartnar för ögonen. Och så blir jag sjukt sinnesförvirrad. Så jag får nog skippa teatern idag, hur tråkigt det än är.
Fast dom skulle ändå inte hört vad jag säger för jag är så satans förkyld.

Igår kom agnes hit och vi åt soppa och pratade och jag fick ett pärlhalsband gjort av ihoptvinnade små pappersremsor som var väldigt läckert. Sen åkte vi till Dan i Ängsvik och såg Kill your darlings som inte alls var särsklit bra. Fast Alexande skarskård var transvestit. Hur kunde den misslyckass då liksom.
Vi åt popcorn och sen blev Agnes övertrött för att hon hade flugit hem från Uganda i 14 timmar så hon skrattade åt allt. Jag tror dan blev lite irriterad. Sen fick vi iaf skjuss med hennes skäggiga bror och jag åkte hem och tittade på slutet av Oscarsgalan med den glada lilla studsbollen. Juno vann bästa orginalmanus eller vad det nu kallas, och hon som hade skrivigt det blev så glad och grät och hade en klänning på sej som visade lite för mycket, jag tror hon tyckte det var jobbigt, Det var säkert jätte snyggt när hon testade den hemma men sen när hon gick upp på scen så flög kjolen liksom upp och så. Fast hon hade vart strippa så det kanske inte var en big deal. Jag tycker om Juno,det är en bra film.

Jag vet inte om jag ska orka gå ut ikväll, jag är inte frisk men jag vill jätte gärna träffa alla och alla ska typ till dit vänner och bekanta brukar husera, fast nu är det typ klubb ace. Jag vill också men jag vet faan inte om jag pallar,,,,
Jag får vila upp mej idag och får se sen.
Jag ska nog sova lite.

Kommentarer
Postat av: Meli

Ha en bra onsdag

Kram / M

2008-02-27 @ 14:01:26
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: nadja

klart du ska med på stash

2008-02-27 @ 14:21:30
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: Agnes

DET VAR JU SKITKUL FÖFAN!!
jag vet att det kan kännas tufft nu när saker kommer ut i bda ändar men tone snart är vi båda friska och snart är det vår.
inte för att jag bryr mig.
men det är kul med värme.

2008-02-28 @ 13:49:26
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0