Pengar

Nu har jag träffat Hugo och lämnat hans grejer och han mina. En sko.
Jag förstår fortfarande inte varför jag bara hade en sko hos honom. Det vore ju naturligar med två. Men men.
Det gick bra fast jag var jävligt nervös. Men det känns bra.Han sa att han måde bra.
Alltså mådde jag bra.

Sen skulle jag gå till Swedbank och betala för mina tradera-örhängen. Men när jag skulle ta ut pengar så hade jag tydligen bara 70 spänn på kortet. Vilket är jävligt konstigt eftersom jag skulle ha fått typ 800 spänn för mina provjobbsdagar idag. Fan vad det inte är okej.
Nu måste jag hålla på och ringa till coop och tjata. Och sen låna pengar av morsan,både för örhängerna och harrys ikväll. Och jag hade ju lovat att låna Sara S pengar. Fan alltså. Nu mår jag inte bra.

Nu ska jag lägga mej i badet och tänka ut vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0