Som en klump i magen.

Jag skakar fortfarande i benen när jag går. Jag skakade i händerna när jag gjorde mina frukostägg.
Jag drömde drömmar om att jag var vilsen och satt på ett hallgolv och grät.
Igårkväll gjorde jag slut med hugo. Jag vet inte hur jag känner nu. Vi ska träffas idag och lämna tillbaka alla grejer till varandra. Jag hatar att jag gör såhär mot honom om och om igen. Men det här ska bli den sista gången.
Det var så sjukt igår, att ett förhållande som har varit i nästan tre år kan ta slut på en kvart och sen finns det inget mer att säga och man blir direkt som främlingar för varandra. Men det var dags nu, fast allt var bra. Mer än bra och Hugo var nöjd med det men det var inte jag. Jag vet inte om det går att få något mer, men jag vill iaf se. Jag vill ha det där pirrande, eller jag vill igentligen inte träffa någon ny överhuvudtaget, men när jag är redo för det så vill jag ha det liksom. Fast nu svamlar jag bara. Jag vet inte vad jag känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0