Strawberry fields forever

Led Zeppelin är nästan lika bra som sex. Nästan.
Greys Anatomy har börjat igen. Jag blev underhålld. Det är bra.
Livet är ju bra. Men sex alltså. Det hade ju inte gjort det sämre precis.
Nu har det gått mer än en vecka. Men jag ska inte klaga nu.
Livet är bra. Fan. Led Zeppelin är också bra. Sexig musik.
Nu ska jag sluta.

På fredag blir det Harrys som vanligt. Men det är ok, jag gillar Harrys.
Folk ska med. Många folk. Folk som jag inte brukar hänga med, det är alltid roligt.
Sen på lördag så vill jag verkligen verkligen se Sweeny Todd.

Jag har vunnit på tradera för första gången idag.
Bara några örhängen men jag är glad ändå.


Dom och........................dom.

Och sen hoppas jag på

.....dom här.

I morgon ska jag leta på stadsmissionen efter något att ha på mej på Fredag.
Jag gillar stadsmissionen. Jag hittar bra och billiga saker. Jag hittar fynd bland alla
mormorskjolar och malätna t-shirtar. Jag är en finnare.

Nu ska jag lägga mej och läsa min punkbok.
Jag vill också vara rebellisk och cool. Jag var det en gång.
Eller nu tar jag i, jag trodde jag var det. Så jag kände mej rock'n'roll iaf.
Nu är jag en jävla popfjolla. Men jag är rock'n'roll i hjärtat. Och hippie. (Och stark och modig!)
Det är mycket jag är i hjärtat. Eller vill vara. Äh.

Jag vill egenligen ha långa kjolar och femtiotalsblusar. Och massa oldschooltatueringar. Och
lockigt blont hår. Någon gång kanske. Då skulle jag vara nöjd.
Gud vad jag snackar skit.
Jag ska inte blogga mer. Jag ska läsa. Jag orkar inte röra mej.
Höjden av lathet.
Nuså.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0