...The time of my life...

Datorn är verkligen inte på humör ikväll. Skit seg. Fast jag förlåter.
På fredag ska jag och morsan(Och förhoppningsvis Bror min) åka till Glasgow,Skottland.
Vi spontanbokade nyss. Jag ska googla in mej, det är ju inte ett ställe man har koll på direkt.
Men det ska bli skönt med lite miljöombyte sådär. En helg utan Harrys liksom.

Där var jag i Fredags, som så många andra fredagar. Fast först var jag intelektuell och gick på moderna museet och sen på nåt galleri med rysk konst och sen på vernissage. Där var det vin. Sen blev det Wolmars och tillslut Gamle harry. Jag var jävligt party. Sen så åkte jag till värmdö av alla ställen och sov. Värmdö liksom. Men men.
På lördagen mådde jag inte alls bra, men jag och brudarna lyckades iaf samla ihop oss så pass att vi åkte tiil Svartklubben fullersta, men jag var seg som fanoch åkte återigen buss till värmdö, fast en annan del.
Det tog ju bara typ 2 timmar.
Men det var ok, värt det på sina sätt. Dom jag lämnade slutade tydligen festa 11 nästa morgon, så jag är glad att jag drog.

Sen idag har jag varit hemma och kollat på dirty dancing 2. Det var fint, och underbara Patric Swayze var med på ett hörn. Så fick jag en coca cola och två strumpbyxor av min mor.

Overall, jävligt trevlig helg.
Nästa spenderas i som sagt i Glasgow. Vi åkter på fredagkväll och stannar till måndag kväll. Jag hoppas verkligen att brorsan vill joina.

Nu ska jag ha lite ångest över skolarbete.


Jag har fått ett mail av Agnes som är i Uganda. Det värmer i hjärtat.

Jag har världens största blåmärke på mitt vänstra knä. Det gör ont.
Hur det kom dit har jag ingent minne av.
Nu kanske jag ska sova ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0