Förälskelsen och att tänka på ingenting

Jag är kär i en kvinna igen. Jag fick ett sms av en viss miss Stuber där jag blev tillsagd att lyssna på en viss Miss Li. Jag laddade ner I'm glad I'm not a proud american och sen var jag förlorad. Så sjuk skön musik, såndär musik man vill sjunga på festivaler när bandspelaren har gått sönder.

Idag åkte jag och klassen till Buddatemplet i Torsby. Buss 438 mot Boda. Det kändes bra på något sätt. My Hoods liksom. Jag och silje köpte tre lyxblåbärsmunkar med glasyr som reseproviant. 
När vi väl var där så fick vi testa att meditera ett tag. Att sitta stilla, andas och inte tänka på någonting på ett mjukt rött golv är faktiskt inte helt fel. När vi fick öppna ögonen var det lite som att vakna på helt rätt sida. Jag och Silje ska åka dit igen.

Nu sitter jag och väntar på Agnes som har någon slags kris, hon ska få indien te. Jag hoppas det hjälper.
Sen ska jag äntligen köpa en peruk. Jag har ju typ jobb nu, på konsum i vid södra station,så jag får lägga pengar på saker jag inte behöver men vill ha ändå. Tjallala.

Allt är ganska bra nu, förra veckan var allt inte bra alls, men efter den här helgen som var underbar så är jag liksom tillbaka på rätt spår. Det är luuunch....

Mmm....Miss Li........ Jag blir lycklig. Jag ska skicka ett kärleksmeddelande till henne på Myspace.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: nadja

1. åh, ja, miss li är underbar live! världens energi. du får åka på emmaboda i år och se henne. (:
2. haha, vet vad du menar med att ta 437:an, 438:an eller 439:an.. det känns liksom.. tryggt.
3. skönt att allt är ganska bra nu.

2008-01-21 @ 15:24:11
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: Lovisa

Miss Li äger!!! :D

2008-01-21 @ 15:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0