I am even glader he's mine

Miss Li - Im sorry, he's mine
Oh, vad jag blir lycklig.

Ikväll ska jag hem till Jessie, med diverse brudar. Sen blir det Harrys, det blir nog kul.
Jag har öl, konstig öl... sådan där öl som inte är billigast på systemet. Det är fint.

Idag köpte Silje så snygga skor så man nästan blir kåt.
Jag provade peruk som var ful. Jag blev ledsen men jag kommer nog över det.

Och så var det audition för massa film, och det blev också misslyckat för min del.
Men gjort är gjort, det är ingenting man kan göra om liksom.

Jag har världens mensverk och vill knulla men kan inte.
Ibland suger livet, men man ska tänka positivt presis som Lovisa gör.

Jag mår ganska bra ändå, fast jag gjorde två omprov som jag får ett definitivt  jätte IG på.
Men det är ok. Jag har ett jobb. Det är bra. Idag fick jag pengar.
I morgon ska jag shoppa. Iaf en discount BH.
Jag slår på stort.

Rock'n'roll my friends.

Kommentarer
Postat av: nadja

jobbigt att vilja knulla men inte kunna! jag lider med dig.

2008-01-25 @ 21:03:55
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0