Kall Kiwi

Jag har nått det stadiet där jag liksom inte ens kan ta mej till skolan. Jag sov hos Hugo igår och så försov vi oss i morse och jag tänkte bara åka hem och byta kläder och hämta skolgrejer men nej, nu sitter jag här, två timmar senare och äter kall fruktsallad. Jag har inte gjort ett skolarbete på hela året skulle jag tro. Fan, det är liksom för mycket för att ta igen. Jag ska inte hoppa av eller så, jag vill fortsätta med teatern, men resten är liksom dött.

Fast jag är glad att det är bra med mej och hugo igen, alltid när det är dåligt mellan oss så pratar jag med alla om det förutom med honom. Det är dumt som fan. Men igår pratade vi iaf och det känns bra nu. Sen såg vi smoking aces, som var brutal och bra. Nu har vi sett nästan alla Guy Richies filmer. Sen på kvällen så fick jag välja film. Annars brukar det ta år för oss att samsas men igår bestämde vi/jag oss tillochmed innan vi gick in i videobutiken.
Big fish blev det, den vvar lite småcharmig sådär. Hugo är Store Ap'n, Jag är lille sked'n. Oh, vad vi är lame men det är okej, när man kallar varandra äckliga namn sådär så betyder det att man är kär ändå.

Jag ska jobba idag, det var typ en vecka sen jag provjobbade så nu är jag lite nervös igen.

Och sen är jag så jävla äcklad av en människa, det finns liksom inte ord för att beskriva hur mycket jag hatar honom, den jäveln borde kastreras.

fan. I morgon ska jag till skolan.



Det är inte roligt att vara hatad och varje gång jag tänker på sara så får jag en klump i magen,
Fan alltså, jag  vill verkligen inte att hon ska vara så pass ledsen och arg som hon är nu.
När hon smsade och sa att hon var arg på mej så kom det som en chock, men jag trodde ändå att vi kunde lösa det på något sätt, jag förstod ju inte hur illa det var. Det känns bara så onödigt, jag vet liksom inte vad jag ska känna eller tycka. Men hon vill inte ha något med mej att göra. Men vad ska jag göra om vi ses av en slump på stan? Jag vill ju inte bara ignorera henne men att hälsa utan att få något svar tillbaka kommer att kännas.
Jag mailade henne efter att hon hade "sagt upp våran vänskap" men det mailet var tydligen patetiskt.
Jag vill verkligen inte att det ska sluta såhär men det är väl bara att bita ihop.

Nu har jag fått ut det lite iaf.



Min fruktsallad är slut nu, jag ska ta en powernap, sen ska jag till jobbet.

Kommentarer
Postat av: agnes

tone. jag vill dö. efter att jag ätit upp allt i min nyköpta chipspåse. efter vill jag jag dö litegranna.
vem ska jag nu flytta ihop med? jag är arg, jag är arg på alla lyckliga människor. för jag blir klagande-agnes som inte är särskilt lycklig.
jag och dan sökte jobb idag. nu är jag mest sjuk.
din fruktsallad var god. jag var bara sjuk. då också. vem är äcklig? låt mig veta.
det ordnar sig med sara. se det ordnade sig med bence, efter ett år iförsej, men nu är vi vänner. och jag hatade honom och han var äcklig och sådär men nu är vi liksom polers.
okej jag orkar inte med mig själv just nu jag är sådär inte alls lycklig. hejdå tone vi ses

2008-01-28 @ 20:12:04
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0