Min katt borde bli modell.

Min kropp strular till det för mej nr 1:
Jag har pratat med chefen på jobbet och han var snäll och förstående så att jag nästan började grina igen av ren och skär lättnad. Men det gjorde jag som tur var inte, annars hade det varit riktigt pinsamt.

Min kropp strular til det för mej nr 2:
Idag hade vi rep sen så luktade jag svett och annat äckel som alla påpekade, inte elakt menat säkert men jag fick ändå såpass ångest att jag inte ville vara nära någon så jag gjorde det ända rätta och flydde fältet.

Jag ska sluta få ångest över saker som ger mej problem, typ att jag får ångest över att jag tror att jag ska få sparken eller ångest som resulterar i att jag helt plötsligt lämnar ett kvällsrep vilket i sin tur ger mej ångest för att behöva komma till skolan i morgon och förklara mej... Typ "Eh, jo, jag luktade svett och hade mens så när silje sa att jag luktade äckligt så kunde jag inte sluta tänka på det och tyckte jag luktade äckligast i världen och att jag skulle göra alla en tjänst genom att smita hem"
Fast det kanske jag gjorde. Jag försöker iaf tänka positivt.... Åh! Jag hatar kroppsodörer.

Jag är så sexig, skriver ett helt blogginlägg om vätskor min kropp utsöndrar.
Nu ska jag sluta med det. Usch.
Förlåt.

Jag har en konstig period nu, det är som att vara i en bubbla och bara observera världen utan att delta och när jag väl deltar så känns det så ansträngt och onaturligt på något sätt. Hur spräcker man bubblan liksom?

Snart åker Agnes till Uganda och kommer vara borta i 3 veckor, den lilla fittan,
Jag kommer sakna henne så mycket.
Hon har krävt en avskedsutgång på vänner6bekanta och det var mitt och dans jobb att ragga människor.
Någon som hakar?

Oh, juste, jag var på födelsedagsfest/spelning hos Mrs Strongbow alias Fru Lund alias Emelie och hon
var helt fantastisk, varända låt hon spelade gav med gåshud genom hela kroppen. Det går liksom inte att uttrycka i ord. Och så fick det mej att fundera ordentligt på kärlek, det är ju så det ska kännas liksom. Jag blev förvirrad.


Jag hittade en påminnelse på min mobil igår. Det stod AlvBibliotator.
Jag undrar varför.

Kommentarer
Postat av: agnes

vad glad jag blir att nån kommer sakna mig.
nu ska jag lära mig spela munspel.

2008-01-31 @ 19:40:43
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0