That sparkling sensation

Jag älskar att dricka coca cola när jag är bakfull. Kanske världens bästa dryck.
Idag ska jag laga middag till Dan och Agnes, sen ska vi åka på fest i nacka.
Jag är inte alls bra på att laga mat, man skulle kunna säga att jag är dålig på att laga mat.
Kanske tillochmed riktigt jävla urusel. Men det ska man inte. Man kanske vill, men man får inte.

Jag ska nog laga potatismos. Det är nog inte jätte svårt.
Och något till potatismosen kanske.

Äh, jag ska nog fokusera på dukningen istället, då kanske man inte märker vad man äter lika mycket.
Och mina kära gäster får fokusera på vinet. Då blir nog alla nöjda och glada.

Igår på Harrys var det roligt, men jag lyckas alltid efter en viss tid och en viss mängd gästa drycker tappa bort alla var jag än befinner mej på för klubb eller bar. Så det slutar alltid med att jag går omkring i cirklar i lokalen om och om igen och bara letar. Sen kanske jag hittar en stackare (som i Saras fall igår) som står och pratar med någon karl och verkligen  inte vill bli störd, vilket jag verkligen inte uppfattar i mitt tillstånd och pratar och pratar tills jag lämnar dom och tappar bort alla igen. Sen brukar mina kvällar undantagslöst sluta med att jag ringer hugo eller hugo ringer mej och så lyckas jag vingla hem till honom och däcka. Fast innan så äter jag en veggiebörgare med bacon. Jag är så jävla charming.


Nu ska jag leta recept. puss



Fan vad jag är duktig. Nu har jag handlat mat för massa pengar, det tog typ en timme, jag bara vandrade runt i affären och såg efterbliven ut. Hoppas inte Dan och Agnes läser det här innan dom kommer hit, om ni gör det så låtsas bli överraskade ändå tack.
Jag har också skalat potatisen och hackat den. Potatisskalaren var farlig och skadade mej i fingret men det är coolt med ärr så det är okej. Sen ska jag mosa potatisen och blanda i massa skit så det blir gott. Och så ska jag steka vegitariska basilikaburgare. Och blanda till dipp som man ska doppa paprika i. Och sen ska jag hacka frukt och ha på vaniljkesella och honung. Jag är bra.

Nu har jag paus och ska ut och ta en cigarett och sen en dusch och bli snygg. Inte snygg kanske, men ren åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0