Att inte förstå saker

Nu har jag pratat med cathy. Hon tog det okej tror jag. Jag vet inte med john, han sa:
"So you lost another one?" och jag sa ja, det är väldigt pinsamt. Det tyckte han också. Så jag vet inte om han är sur.
Cathy verkar inte jätte glad på mej heller, för att jag inte kan laga mat alls och hon sa någonting om att jag alltid gör en mess, så usch, men jag försöker verkligen plocka undan efter mej och så.
Shit jag måste prata med dom så jag får veta om dom tycker att jag är helt värdelös.
Vad kan man äta till potatis?

Kommentarer
Postat av: bert

ALLT BLIR BRA SKA DU SE! jag har knullat med en engelsman. =)

2008-07-24 @ 14:36:23
Postat av: Thorne

JA KLART DU HAR!

Hur var det? ge mej alla dirty detaljer!

när kommer du till london then?(haha, jag älskar när engelskan smyger sej in utan att jag tänker på det)



maila, min telefon är cp.

2008-07-24 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0