Cassie

Skins en en helt sjuk bra serie.
Har ikväll sett åtta avsintt på raken.
Jag tror den går på ettan i sverige men jag vet inte när.
Sjukt bra är den iaf. Speciellt läraren. Åh, vilken karl.

I morgon kommer Ylva hit.
Jag har planerat min dag.

1. Gå upp.
2. Ät frukost
3. Duscha/fixa/klä på mej
4. På med nya kjolen och nån tröja. Löshår på.
5. Åka och försöka hitta Ylva i Centrum
6. Åka tillbaka, lämna hennes grejer hos mej/lunch
7. Om fint väder, gå till Wolwerton och bada
8. Hem, middag, fixa
7. Buss till Centrum
8. FFLOYDS
9. Klubb
10. Full

Sen vet jag inte mer.
Men det var ganska fin planering tycker jag allt.
Nu ska jag sova.
Jag älskar verkligen Skins.
I morgon blir nog bra.
Hejdå och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0