det rullande ljudet

egntligen skulle jag på någon sorts barbeque idag. Det var inte i morgon alltså.
Men jag kom hem nyss och det är inte en människa här, så jag antar att jag var för sen.
Så antingen ringer jag cathy och åker dit(var den nu är) eller så får jag bakislappa här helt själv, kanske gå till poolen o bada, kanske kolla en film, äta chips... vad ska jag välja, vad ska jag välja?
Jag stannat nog här.

Igår hade jag inte behövt vara nervös för.
Jack(golfaren) hämtade upp mej och så åkte vi till centrum o drack lite öl o snckade skit
för att sen möta upp hans polare på deras stammiställe. Träffade jasmine igen, en helt underbart galen brud och sen gick vi till nån klubb alihoppa. jag blev full och förlorade tävlingen men det gjorde inte så mycket.
Sen promenerade jag och golfaren hem till honom.
Bra kväll allt som allt.
Folk tror att jag är polsk och på en månad i england har jag blivigt nypt i arslet vid tre tillfällen.
Det är en uplevelse som jag inte fick hemma i sverige.

Han är ganska schysst, golfaren. Inte jätte speciell utan sådär som jag kan umgås med normalt utan att
bli helt till mej. Fast helt fantastisk kropp.

Jag ska nog bada snart. Det är svinvarmt här och det lär vara fullsmockat vid poolen.
Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0