executioners

Jag har en liten svacka nu. En ensam-svacka.
Jag jobbade inte idag så jag gick till en utomhuspool i närheten, låg ute och solade och läste och så.
Visst har jag träffat människor här, men ingen jag ringer på dagen och tar en fika med direkt.
Dels för att folk jobbar på dagarna och jag inte har hittat någon jag klickar med än. Folk har ju sina liv här,
och hur jobbar man sej in i någons liv sådär?
Det hade varit så skönt med sällskap bara.
Nu har jag varit här i 3 veckor, alltså snart en månad. Tänk om tiden bara fortsätter gå och ingenting händer.
Jag måste ta tag i det nu. Jag jobbar i morgon men är ledig på torsdag,då Ylva kommer, jag har kollat runt efter roliga grejer och evenemang i MK på facebook och jag har hittat improveverywere, vilket är ett gäng människor som samlas och gör helt sjuka grejer, typ 200 människor samlas på ett offentligt ställe och fryser exakt samtidigt i fem minuter och alla runt omkring fattar ingenting.
Dom ska iaf samlas på torsdagen och snacka om deras nästa uppdrag. Jag funtar på o dra med mej Ylva dit och kolla läget.

Jag vill inte vara ensam.
Någon som har något tips på hur man träffar vettiga människor?


Jag är brun.
Och aningen chokladberoende.
Men jag ska motstå.

Hëjdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0