Gezzer

Jahaja. I morgon ska jag tydligen träffa golfaren och dricka vodka tills vi inte kan stå upp längre.
Jag och min jävla mun som utmanar alla jävla män på dryckestävlingar för att bevisa att svenskor
kan kröka. Han ska hämta mej här i morgon, haha, engelska killar allså, antingen är dom bara jävligt artiga eller jävligt kåta. Men men, det blir nog kul skulle jag tro. Första gången jag kommer gå ut i england utan en enda svensk.
All by myself. Spännande.

Jag vill att cathy ska komma hem så jag kan sova snart.
Jag vill verkligen verkligen sova.
Jag ska göra kaffe annars däckar jag innom en snar framtid.
Fast det ända som jag kan tro skulle funka är lite fultjack sådär.
Fast sånt sysslar jag inte med så det får bli kaffe helt enkelt.

Hungrig är jag också.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0