Jag vill klä av mej allt inklusve huden

Det är lördag och jag ligger fortfarande här, i min säng och har inga planer på att ta mej ur den för att hitta på något.
Jag hade planerat att åka till london och festa med Mia men jag orkar verkligen inte röra mej.
Jag orkade inte ens gå o bada. Det är för varmt. Jag funderade på det länge, men insåg att när man inte är i själva vattnet så måste man liggar och sola. Det var för varmt för att sola idag. Det enda stället som var outhärdligt var i mitt rum. Inne.
Så.
Det enda jag har gjort idag sen jag kom hem är att ligga här med datorn i knät och tittat på sex and the city och ätit chips, choklad, någon sorts äggabakelse och druckit ingefärsläsk.
Eller, jag gick ju faktiskt ända till affären för att köpa alla dessa förnödiheter  och tillbaka så det var lögn.

Det är så jävla varmt här.
I morgon ska jag vara snäppet mer effektiv och fixa så min mobil får ett engelskt kontantkort och så mottagningen fungerar igen. Det är svårt utan mottagning har jag märkt. Ingen kan ringa eller messa och jag kan inte göra ett skit jag heller.

Fast nu är jag uttråkad. Uttråkad och varm.
Ingen inne på msn för att det är lördag.
Golfaren är på någon sorts musikgrej,och alltså inte inne på facebook.
Men vafan. En överdos av sex and the city har väl aldrig skadat någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0